Monday, September 8, 2008

HArapan KU.....


Berkesempatan pada sabtu dan ahad lepas... bersama-sama beberapa orang sahabat lain melawat adik2 di sekolah lama kami. Alhamdulillah. Setelah 4 tahun meninggalkan sekolah..akhirnya sampai juga hajat kaki ini. Itu pun disebabkan 'task penting' yang perlu diselesaikan.
Benda yg cukup mengharukan hati ini bila kedatangan kami ke surau malam sabtu lepas disambut dengan deretan adik-adik yang berserban di saf hadapan.. perkara ini cukup berbeza jika di bandingkan zaman kami dahulu..

Alhamdulilah..ada perubahan yang cukup membanggakan kami dan ia juga selari dengan tujuan asal kami pergi kesana... Dalam benak ini, hati kecilku berbicara." Alhamdulillah..Allah permudahkan kerja ku"

Harapan kami agar ada penerus yang akan menyambung perjuangan ini bila kami melangkah keluar nanti..Adik-adik, moga kau bakal menjadi pendokong bukan sekadar penyokong untuk perjuangan ini.. Insyallah kami akan bersama-sama anda semua walaupun dengan usaha yang tidak seberapa ini..

MOGA-MOGA....suatu hari nanti..kita sebagai lepasan MRSM juga mampu menjadi FRONT LINE untuk perjuangan agama ini sebaris dengan sahabat-sahabat dari SMA,MAHAD dll dan kita tidak malu mengatakan kamilah lepasan MRSM..
Ingat..kita bukan pencetus atau penamat..tapi kita adalah PENERUS.

Bersama memacu ISLAM di tempat yang sepatutnya...

No comments: